-->

Tempah Pizza Hut Semudah ABC

Pizza Hut Take away promo di mana kita boleh beli bagi saiz small Rm5, Regular RM10 dan large RM15. Murah kan.

Disebabkan aku ni antara hamba Allah yang paling tak suka menunggu dan ditunggu, jadinya aku buat tempahan pizza hut ni secara online je di laman web https://www.pizzahut.com.my/en/home.

Ikut saja panduan tempahan di sana, confirm menjadi la tempahan anda. Yang penting kena ada duit la dalam akaun bank ye. Aku guna Maybank2u online bagi buat pembayaran tempahan pizza hut promo ni. Mudah, jimat masa dan tenaga. Tak perlu lah kita nak bertunggu di pizza hut lama.

Time tempah online tu kita boleh pilih pukul berapa kita nak ambil. Macam saya request akan ambil dalam pukul 6.15 pm nanti. Sekarang dah pun pukul 5.57 pm. So tak lama lagi siap lah tempahan saya.

Tekak teringin nak makan pizza maybe sebab tidak sihat ni. So agak demand sedikit. Haha.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon