-->

Nasi Kukus Ayam Goreng Berempah di Teh tarek Kafetaria Medan Hamidah



Jalan-jalan selepas selesai kerja di Bako, saya dan rakan sekerja singgah makan tengahari di Teh Tarek Kafetaria Medan Hamidah. Apa yang saya suka di sini adalah kepelbagaian stall dan menu yang ada. Sebut je anda nak makan apa, InsyaAllah semuanya ada di sini. 

Antara menu-menu menarik yang ada di sini adalah Nasi Kukus Ayam berempah, Nasi Arab, Nasi Kerabu, Nasi Beriyani, Mee Kolok, Mee Jawa, Roti Canai, Nasi Lemak, Nasi Ayam Penyet, Rojak Ayam dan banyak lagi. Bagi saya, rata-rata menu di sini sedap-sedap. Pada sebelah malamnya pula, saya sangat recommend anda untuk mencuba Ayam Panggang Madu dan Char Kue Tiaw Penang di sini. Sangat sedap!!



Oklah, apa yang saya order bagi makan tengahari saya kali ini adalah Nasi Kukus Ayam Berempah yang berharga RM5.00. Bagi saya, rasa Nasi Kukus Ayam Berempah ini tidak mengecewakan saya dan kuah nya mempunyai keunikan rasanya tersendiri.


Nasi Kukus Ayam Berempah
Jadinya, kalau anda pergi ke Kedai Kek Lapis Dayang Salhah atau Mira Cake House, anda boleh singgah untuk menjamu selera di Teh Tarek Kafetaria ini ya. Dekat dah tu. Selamat Menjamu selera.

Baca juga:

2 Comments

avatar

sedapnye sis... salah sata fav akak ni... dh lama tak makan. blk kg la baru dpt makan...

Balas delete
avatar

Kat semenanjung senang nakk dapat Nasi Kukus kan sis. Klo kat kuching ni, agak susah sikit.

Balas delete



Emoticon