-->

Hotel Terdekat Dengan Sogo



Hoyehhh.. Aku tak kira, nak jugak buat entry ni, sebab sebelum aku ke KL aku mesti nak google mana hotel yang sesuai dan dekat kalau hari-hari nak melawat Sogo. Ni kes sebelum ni la, aku tersilap pilih hotel iaitu Brisdale Hotel yang jauh bebeno nak pergi ke tempat-tempat syurga shopping kaum wanita ni.
Meh, di sini aku sertakan beberapa hotel yang takda la star berkelip-kelip sangat yang terdekat dengan Sogo, kawasan Masjid Jamek dan Jalan Masjid India untuk memudahkan urusan shopping kita kaum hawa.
Senarai Hotel terdekat dengan Sogo, kawasan Masjid Jamek dan Jln Masjid India adalah:
1. Citin Hotel Masjid Jamek
2. Starpoints Hotel
3. Palace Hotel
4. Frenz Hotel
5. Hotel Surya
6. Macktz Inn
7. Hotel Hibiscus


So far, trip aku ke KL kali ini, kitaorang menginap di Citin Hotel selama 5 hari 4 malam dengan bayaran RM443. Oklah kan. Selesa pun selesa, ada pasar malam kat area hotel, dan dekat dengan tempat-tempat makan. Just hotel ni tak lah luas sangat biliknya. Just nice. Korang stay kat mana-mana hotel yang aku senaraikan di atas, insyaAllah mudah nak jalan-jalan. Kalau malas nak gi jauh, boleh ronda-ronda kawasan sekitar.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon