-->

Cendol Limbang @ Benteng Satok


Jom pekena cendol Limbang di Benteng Satok. Entah macam mana datangnya cendol Limbang ni di Kuching. Curious pula ni.
Saya firstime try cendol di kedai Cendol Limbang ni. Itupun sebab member ajak lepak leklu di sini. Saya order Cendol Tabur Milo, manakala member saya order  ABC special.
So far, bagi saya cendol tabur milo saya tu sedap dan cukup rasa. ABC special.nya pula sangat kaya dengan bahan-bahan ABC nya. haha. Kalau saya memang tak minat sangat ABC sebab tak suka kepelbagaian bahan di dalam nya. Bagi anda peminat cendol dan ABC bolehlah berkunjung ke kedai Cendol Limbang ni yang terletak di Benteng Satok. Lokasi kedai ni terletak di sebelah kiri pintu masuk. Ohya, setiap Sabtu dan Ahad, menu special di sini.adalah cendol pulut. so kalau ada yang mengidam cendol tu boleh try di sini. InsyaAllah tidak mengecewakan anda.

Baca juga:

0 Comments



Emoticon