-->

Pizza Pezzo Yang Super Sedap!!


Rasanya di Kuching sekarang ni tengah hot dengan fenomena pizza Pezzo. Mana taknya, branch pizza Pezzo ni tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan di Bandaraya Kuching ni. err.. Abaikan klo salah ye. hehe.

Branch pertama Pezzo adalah di BDC, Kuching. Mula-mula tengok branch ni rasa aneh pulak, ye la banner die macam sarkas la pulak. haha. so confuse ni kedai makan ke atau kedai main game budak-budak.

Saya berpeluang menikmati pizza pezzo ni buat kali pertama di Branch Pezzo di Emart, Batu Kawa. Saya pilih pizza Hola Hawaian dan Pepperoni. Bagi saya kedua-duanya sedap. Rasa roti pizza tu memang thorbaek dan empok. Di brach pezzo di emart batu kawa ni , klo beli 3 slices, dapat harga RM20 dan percuma 2 tin air softdrink. Untung lagi bila beli di branch batu kawa, sebab saya beli 3 slices di Branch Pezzo di Plaza Merdeka, harga untuk 3 slices adalah RM18.90 tanpa free softdrink. :-)
Tapi kalau dah teringin tu, takdanya kita nak compare harga bagai ni.
Berapa rate saya nak bagi pizza Pezzo ni?? Ofcourse 5* out of 5*.
Kalau korang nak try pizza ni, boleh cuba big daddy, hola howaian, bbq atau fishermans.memang sedap.


Baca juga:

2 Comments

avatar

boleh dtg kuching utk merasa pizza ni

Balas delete
avatar

jom jom dtg kuching.. semata2 nak makan pizza pezzo arr..hehehe

Balas delete



Emoticon