-->

Homemade Grilled Burger di Kuching


Bagi peminat burger seantero dunia, kalau kat Kuching, Sarawak  salah satu tempat favourite aku untuk homemade burger adalah di Homemade Grilled Burger di Jln Astana. Lokasi kedai ini adalah berdekatan dengan.SK EncikBuyong.

Kalau adik-adik aku dieorang minat makan homemade chicken burger. Tapi bagi aku, aku prefer lagi homemade beef burger. Tekak lain-lain kan. So lain juga la citarasanya. Satu bonus untuk burger ni adalah roti dia yang sangat-sangat empuk dan lembut. Kombinasi beef dengan roti tu memang terbaek la. Kedai burger ni beroperasi malam sehingga lewat malam. Kalau nak lebih detail pasal kedai makan ni, korang boleh add kat Facebook dieorang ok. Homemade Grilled Burger. Harga homemade burger ni adalah RM4.50 sahaja. Still berbaloi-baloi.

Ni beef homemade burger yang aku beli malam ni. 

Homemade beef burger dalam pemprosesan.
Sumber gambar: Homemade Grilled Burger FB

Logo Kedai Ni. Pastikan kedai yang betul ye.
Sumber gambar: Homemade Grilled Burger FB

Chicken Homemade Burger dalam pemprosesan
Sumber gambar: Homemade Grilled Burger FB


Baca juga:

0 Comments



Emoticon