-->

Mee Kolok Sarawak @Doreen Kubah ria

Salam syawal kepada semua kawan-kawan maya. Semoga syawal tahun ini syawal yang lebih bermakna.

Rasanya sudah lebih sebulan tuan rumah tidak update tempat makan atau makanan best dan sedap di Kuching, Sarawak. ok kali ini, saya nak perkenalkan Mee kolok sarawak iaitu makanan yang mesti anda cuba try test kalau datang ke Sarawak. Kali ini, tempat yang saya syorkan adalah di Doreen Kubah Ria. Kedai ni memang port sesuai kalau nak try mee kolok ni.

Rating mee kolok ni 3.5/5 .. tak dapat nak bagi full sebab saya pernah makan yang lebih sedap dari.ni iaitu di Teh Tarek Kubah Ria. Boleh juga cuba di sana.

Kedai Doreen ni saya tak pasti bukak waktu siang atau tak.. nanti kalau ada singgah di sana siang, nanti saya akan update kembali ye.

Ok lah, semoga bermanfaat kepada anda semua.

Sekiranya anda hendak berhubung dengan penulis, boleh emel ke aishahjaya88@gmail.com

Baca juga:

0 Comments



Emoticon